گزارشی از اولین جلسه کارگاه شنیده شو


اولین جلسه کارگاه شنیده شو در تاریخ ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸ با حضور مدرس این دوره علیرضا بحرانی و خانم گلکام مهمان ویژه این جلسه در شرکت پویاگران برگزار شد.

این رویداد با ویدئویی از صحبت های رضا اسمعیل پور مدیرعامل شرکت پویاگران آغاز شد.پس از آن علیرضا زندی مدیر بخش آموزش به معرفی دوره ها ی پویاگران پرداختند.

مدرس این دوره علیرضا بحرانی مجری رادیو و تلویزیون صداوسیما استان بوشهر صحبت خود را با معرفی سرفصل ها و توضیحی کوتاه از کارگاه شنیده شو آغاز کرد.

وی از اهمیت و تاثیر نگرش در بیان صحبت کردند و بیان داشتند: معمولا درهر کشور علاوه براین که زبان یک ابزار برای گفتار است یک وسیله برای اندیشیدن و یک متر و معیار برای ابراز نمودارهای فرهنگی به شمار می رود. ما در این کارگاه از زبان به عنوان یک وسیله برای گفتن استفاده نمی کنیم بلکه زبان وسیله ای برای اندیشیدن و فکر کردن ما است.

وی اظهار داشتنند: اگر افکار پریشانی دارید به دلیل زبان آشفته ای است که دارید، بدین معنا که ارتباط تنگاتنگی بین زبان و افکار است. در کارگاه شنیده شو سعی میشود که هماهنگی بین نگرش مثبت و ابراز آن در گفتار به وجود بیاوریم.

سپس خانم گلکام درباره استرس در سخنرانی و راهکارهایی برای کاهش آن صحبت کردند و در ادامه تمرین هایی برای آماده سازی فرد قبل از سخنرانی ارائه دادند.

روابط عمومی | پویاگران

دوره ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






سوالی دارید ؟ با پشتیبانی پویاگران صحبت کنید
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم