رویداد ایده‌شو محصولات و ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی

رویداد ایده شو محصولات و ایده های فناورانه و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی در تاریخ 14 و 15 تیرماه در بوشهر به میزبانی پارک علم و فناوری خلیج فارس و حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر و شرکت مبین انرژی خلیج فارس در بوشهر برگزار شد.

بیانیه دبیر رویداد ایده شو:
رضا اسمعیل پور دبیر رویداد و مدیرعامل شرکت پویاگران بعنوان مجری برگزاری
ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان و صاحبان ایده امروز با افتخار و شور و هیجان به شما خوش آمد می‌گویم در این جمع بزرگ، جمعی از ذهن‌های خلاق، نوآوران و خوش‌اندیشان را به هم دیده و به یک رویداد فوق‌العاده می‌پیوندیم. امروز در این صحنه، پاسخ‌ها به سؤالات عمده‌ای را که زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، خواهیم یافت. اما ما این کار را با شیوا و متفکرانه انجام نخواهیم داد.

امروز مجموعه‌ای از افراد با استعداد،، ذوق‌مند و نابغه بدور هم جمع شده اند و ما به ایده‌های جسورانه و نوآورانه اهمیت می‌دهیم و به دنبال پیشرفت و توسعه در همه عرصه‌ها هستیم.

با افتخار، رویداد “ایده شو” را به شما معرفی می‌کنیم. این رویداد یک دورهمی فناورانه است که به ذهن‌های خلاق و نوآور اجازه می‌دهد تا ایده‌ها، پروژه‌ها و اختراعات خود را به نمایش بگذارند. این رویداد نقطه دیداری برای کسانی است که به دنبال همکاری، ارتباطات و بازار میباشند.

اختتامیه رویداد ایده شو با محوریت محصولات و ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی که در تاریخ 15 تیرماه 1402 برگزار شد، مورد استقبال واحدهای صنعتی و تیم‌های فعال در حوزه پتروشیمی قرار گرفت.

پس از بررسی و ارزیابی ایده‌های نوآورانه توسط متخصصان و داوران مجرب، به طور کلی 10 تیم وارد مرحله نهایی رویداد شدند. این تیم‌ها با ارائه ایده‌های خلاقانه و نوآورانه خود در حوزه صنعت پتروشیمی، توانستند نظر داوران را جلب کنند.

در اختتامیه رویداد، که با حضور نماینده شرکت پتروشیمی مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد، سه تیم برتر انتخاب شدند. این تیم‌ها با ایده‌های خلاقانه و کارآمد خود در زمینه صنعت پتروشیمی، توانستند از بین سایر تیم‌ها برجسته شوند.

ترتیب تیم‌های برگزیده به شرح زیر است:

تیم اول: کارن تک

تیم دوم: هسته پژوهشی نفت و گاز به نمایندگی دکتر احمد آذری عضو هیئت علمی دانشکده نفت و گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر

تیم سوم: هسته پژوهشی مهندسی برق به نمایندگی دکتر حامد گرگین پور عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس بوشهر

تیم‌های برتر در این رویداد با ایده‌های نوآورانه و پیشرفت‌بخش خود، نشان دادند که صنعت پتروشیمی همچنان قدرت خلاقیت و پتانسیل بالقوه‌ای را در خود جای داده است. این رویداد پلی برای ارتقای فناوری و دانش مرتبط با صنعت پتروشیمی بود و تیم‌های برتر برای ادامه راه خود و توسعه ایده‌هایشان حمایت لازم را خواهند یافت.

در اختتامیه رویداد با حضور دکتر رحمن دشتی، مهندس سید حسین حسینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مهندس یونس شادمهر مدیر پژوهش و فناوری شرکت مبین انرژی خلیج فارس و رضا اسمعیل پور دبیر رویداد و مدیر عامل شرکت فناور پویاگران از سه تیم برگزیده رویداد بهمراه لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
در ادامه همچنین از جناب آقایان میثم رستمی، دکتر حمید باشی، مجتبی مزارعی، سرکار خانم مونا صادقی و زهرا دهقان بعنوان منتور و جناب آقای یونس شادمهر، عبدالرضا میگلی نژاد و دکتر سید علی جعفری نیز بعنوان داوران رویداد تشکر بعمل آمد.

در پایان مراسم اختتامیه نیز از جناب آقای مهندس شادمهر بعنوان نماینده شرکت مبین انرژی خلیج فارس بعنوان حامی رویدادهای فناورانه بهمراه لوح تقدیر و تندیس ویژه رویداد ایده شو تشکر و قدردانی گردید.

 

روابط عمومی | پوياگران

خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






سوالی دارید ؟ با پشتیبانی پویاگران صحبت کنید
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم